Le portail officiel :Ville de MontréalAccueilMon dossierAideEnglish
Site Web du Réseau des bibliothèques publiques de MontréalCatalogue Nelligan :  Toutes les collections – Adultes et Jeunes
 

Réserver ce titre Ajouter à vos coups de coeur Ajouter au panier Retourner à la liste Nouvelle recherche
 
 
 

 
     
Limiter la recherche aux exemplaires disponibles

 
     
 
Titre Jab, jab, jab, right hook : how to tell your story in a noisy, social world / Gary Vaynerchuk.
Auteur Vaynerchuk, Gary
Éditeur New York, NY : HarperBusiness, c2013.
Notice 6 de 13
Résultat Titre précédent Titre suivant
 
 
Sujet anglais Internet marketing.
Marketing -- Social aspects.
Social media.
Sujet français Marketing sur Internet
Marketing -- Aspect social
Médias sociaux
Description xx, 195 pages : color illustrations ; 24 cm.
Édition First edition.
Bibliographie Includes bibliographical references.
Résumé "New York Times bestselling author and social media expert Gary Vaynerchuk shares hard-won advice on how to connect with customers and beat the competition. A mash-up of the best elements of Crush It! and The Thank You Economy with a fresh spin, Jab, Jab, Jab, Right Hook is a blueprint to social media marketing strategies that really works. When managers and marketers outline their social media strategies, they plan for the "right hook"--their next sale or campaign that's going to knock out the competition. Even companies committed to jabbing--patiently engaging with customers to build the relationships crucial to successful social media campaigns--want to land the punch that will take down their opponent or their customer's resistance in one blow. Right hooks convert traffic to sales and easily show results. Except when they don't.Thanks to massive change and proliferation in social media platforms, the winning combination of jabs and right hooks is different now. Vaynerchuk shows that while communication is still key, context matters more than ever. It's not just about developing high-quality content, but developing high-quality content perfectly adapted to specific social media platforms and mobile devices--content tailor-made for Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, and Tumblr"-- Provided by publisher.
ISBN 9780062273062 (hardback)
   
   
 
Bibliothèque Note Cote Statut
 AHUNTSIC - Adultes - Documentaires    658.872 V  DISPONIBLE
 CARTIERVILLE - Adultes - Documentaires    658.872 V  DISPONIBLE
 L'OCTOGONE - Adultes - Documentaires    658.872 V392j 2013  RETOUR 21-10-10
 
 
 
   
   
Notice 6 de 13
Résultat Titre précédent Titre suivant

 
 
  Crédit, bandeau Nelligan :
Roseline Granet, Monument à Émile Nelligan (2005).
Square Saint-Louis, arrondissement du Plateau-Mont-Royal, ©Ville de Montréal 2006.